Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor

0

In luna lui martisor, Laura Laurentiu, www.retetecalamama.ro ne-a lansat o provocare, sa pregatim un meniu sarbatoresc pentru a sarbatori luna femeilor.
Acum, sa gatesc doar pentru mine si, sa sarbatoresc de una singura, chiar nu-i nici o placere, oricat as fi de sensibila la papilele gustative. Si pentru cine altcineva sa gatesc cu dragoste daca nu pentru iubitul meu?!
Asa ca am inceput sa ma gandesc la un meniu mai special si chiar cu tenta afrodisiaca, asta ca sa-l impresionez dar si pentru ca imi doresc enorm de mult premiul pus la bataie. Sper din tot sufletul sa atrag toate energiile pozitive din univers si sa-mi ajute Dumnezeu sa-l castig ca tare mi-l mai doresc si gandindu-ma la buget, imi cam luasem gandul de la el. Multumesc Laura Laurentiu si shop.bilancia.ro pentru sansa oferita. Sper sa fiti incantati de ce am pregatit si sa-l trimiteti la mine pe dl KitchenAid cat mai repede!

Meniul ales de mine se compune din:
Ca aperitiv am ales Clatite din cartofi cu somon afumat si topping de smantana – un aperitiv usor si delicios cu o textura deosebita in care se armonizeaza perfect hreanul cu somonul afumat iar legatura facuta de clatitele din cartofi cu ceapa verde este perfecta:
http://www.pasiunilealynei.wordpress.com/retete/aperitive/clatite-din-cartofi-cu-somon-afumat

Am ales o Supa de midii cu garnitura de cartofi si bacon.
Nu degeaba regasim scoicile pe primul loc in randul alimentelor afrodisiace, daca mai adaugam si ghimbirul si garam masala- mirodenie fierbinte,… va las imaginatia sa zburde in voie ♥♥♥.
Impresionant de-a dreptul gustul acestei supe si trebuie sa va spun ca dupa ce o terminati, va simtiti plini de energie. Garnitura de cartofi cu bacon, vine sa completeze acest preparat mai light. Un pahar de vin alb este recomandabil!
www.pasiunilealynei.wordpress.com/retete/mancaruri/supa-de-midii-cu-garnitura-de-cartofi-si-bacon/

Ca fel principal, am ales un cotlet de porc in crusta de nuci:
https://pasiunilealynei.wordpress.com/retete/mancaruri/cotlet-de-porc-in-crusta-de-nuci-cu-garnitura-de-orez/
Iar ca desert, am ales o rulada din bezea, tapetata cu migdale, umpluta cu frisca si presarata cu fructe de padure. Se topeste in gura nu alta, iar gustul dulce al bezelei este contrat de gustul acrisor al fructelor de padure. Este un desert aspectuos si impresionant si ca sa-l citez pe iubitul meu: ” Este prea bun ca sa nu mananc!”
Rulada din bezea si fructe de padure
www.pasiunilealynei.wordpress.com/retete/prajiturikrem-a-la-krem/rulada-din-bezea-si-fructe-de-padure/

Acestea fiind spuse, va doresc o primavara romantica si Bon Apetit!

4 răspunsuri »

  1. Sara & Miki spune:

    Bafta la concurs!

    Apreciază

  2. allyna26 spune:

    Multumesc frumos! si voi sa aveti bafta!

    Apreciază

  3. Ioana spune:

    bafta multa!!!

    Apreciază

Lasă un comentariu